Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Καινούρια writter...

 Γεια,σας!Με λένε Αγγελική και είμαι 12 χρονών.Χαίρομαι πολύ που γράφω σε αυτό το blog αν και έχω και εγώ δύο δικά μου στα οποία όμως δεν πολύ μπαίνω επειδή δεν γίνεται κανένας μέλος...Τέλος πάντων,ας τα αφήσουμε αυτά και ας μιλήσουμε για αυτό το blog και για το τι θα κάνω εγώ εδώ!
 Λοιπόν εγώ εδώ θα σας παίρνω πολλές συνεντεύξεις και θα κάνω ο,τι μου πει η ιδιοκτήτρια του blog αυτού!
Παρακάτω θα δείτε την τωρινή μου εμφάνιση(29/4/2012) στο stardoll:

Σας αρέσει;

3 σχόλια:

Pitsapeniapitsaa ::)) είπε...

dden 9a me rwtas apo poia 9a perneis synenteyji!apo diagwnisus ki apo medolls pu ekanan kati poydeo sto stardoll aspume (kinhto,covergirl,n.c.g k.t.l...)

Αγγελική Ελευθεριάδου είπε...

Α,α,α...Εντάξει...Να σε ρωτήσω...Θα παίρνω μόνο συνεντεύξεις ή θα κάνω και άλλα;

Pitsapeniapitsaa ::)) είπε...

mono syntenteyxhs xrysh mu!kai pare mia twraaa!