Σάββατο 21 Απριλίου 2012

θελω writters

Παιδια ελατε χρειαζομε writters!θελω να μην γραφετε σε αλλο μπλοκ για να εχετε χρονο να γραφετε στο δικο μου και να γραφετε παντα με ελληνικα γραμματα.!πρεπει να μου πειτε και το email σας!λοιπον!θα σας πω αυτες τις κατηγοριες για να γραψετε τι θελετε να κανετε
(2) για δωρεαν πραγματα!
(1)για hotbyes!
(2)για διαγωνισμους!
(1)για την επιλογη της ημερας!
(4)μοδα!
(2)Συνεντευξεις!
(οσες να ,ναι...)για να εξεταζουν αν υπαρχουν hackers και τετοια...!
(οσες να ναι...)για μακιγιαζ!
(1)για μυστικα ομορφιας!
(1)για spoilers
οσες φορες θελετε να γραφετε!

απο κατω γραφετε το ονομα σας στο stardoll και τι θα γραφετε μονο με ελληνικα γραμματα!

13 σχόλια:

Christina Kalamoutsou είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Όνομα:Δέσποινα
Ψευδώνυμο στο Stardoll:CoolDespoinoula
Εμπειρία σε άλλα blogs:Έχω ένα blog αλλά δεν πήγαινε καλά και το έσβησα!!Θέλω όμως να γίνω writer για να έχω μία εμπειρία!!
Ηλικία:12
Printscreen:Ξέρω να κάνω!!
Θέμα:Για δωρεάν πράγματα!!
E-mail:ddimar42@gmail.com

Unknown είπε...

Για δωρεάν πράγματα θέλω να γίνω!!

amaira είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
amaira είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Θέλω να γίνω writter για την επιλογή της ημέρας.
Όνομα: Όλγα
Ψευδώνυμο στο Stardoll: Antonellalove54
Εμπειρία σε άλλα blogs: Καμία
Ηλικία: 10
Printscreen: Δεν ξέρω να κάνω, sorry.
Θέμα: Επιλογή της ημέρας
E-mail: olgamoul1@gmail.com

BrendaAsnikar11 είπε...

Όνομα:Δήμητρα
Ψευδώνυμο στο Stardoll:BrendaAsnikar11
Εμπειρία σε άλλα blogs:Ναι, σε 1
Ηλικία:10
Θέμα:Για δωρεάν πράγματα!!
E-mail:dimitroulagir@gmail.com

Αγγελική Ελευθεριάδου είπε...

Όνομα:Αγγελική
Όνομα στο stardoll:COLLFIREWORKS
Ηλικία:12
Εμπειρία σε άλλα blogs:Σε 2 δικά μου και σε ένα μιας φίλης μου!
Θέμα:Συνεντεύξεις
E-mail:aggelakielefteriadaki@yahoo.gr

stethi είπε...

ονομα.Στεφανια
ηλικια.13
Εμπειρα.ειμαι writer σε δυο blog ακομη
ονομα stardoll.seasongirl2
e-mail.Stetha@hotmail.gr

*ΘΕΜΑ.Διαγωνισμοι

eleni-fairyrain είπε...

Όναμα:Ελένη
Ηλικία: 15
Εμπιρία:Έχω δικό μου blog
Όνομα Stardoll: farytale_elenh_
e-mail: farytale_elenh@yahoo.gr
Θέμα: δωρεαν πραματα

starxristinaki6 είπε...

Όνομα:Χριστίνα
Ηλικία:13
Εμπειρία: Δεν έχω..:(
Όνομα Stardoll: starxristinaki6
e-mail:xristina177@gmail.com
Θέμα: δαγωνισμοί

arinalapaki είπε...

onoma arina
hlikia 15
empeiria exo dio blog kai grafo stardoll at greek
email www.dog7@yahoo.gr
8ema gia sunolakia kai mustika omorfias make up ( me eikones)

amaira είπε...

γεια!η amaira είμαι ,σου γράφω e-mail και θέμα παρακάτω :
e-mail:konstantinavla@hotmail.com
θέμα:hotbys