Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

συνέντευξη!

Σήμερα θα μας δώσει συνέντευξη η top brodcaster andothebest123:
Αγαπητή andothebest123 καταρχάς συγχαρητήρια! Θα σου κάνω κάποιες ερωτήσεις σχετικά μ εσένα:
1)Είχες κάποιο συγκεκριμένο στόχο που ήθελες να πετύχεις με το brodcast?
2)Έχω δει ότι έχεις προσπαθήσει πολλές φορές να βγεις ncg δυστυχώς χωρίς επιτυχια.έχεις κατι συγκεκριμένο στο μυλό σου για το τί φταίει?
3)Το στιλ σου καθώς και η σουίτα σου είναι πολύ ωραία! πες μας αφιερώνεις πολύ χρονο στο stardoll και γενικότερα στη μόδα?
4)Πιο είναι το βασικό πράγμα που θέλεις από μια medoll για να της δώσεις τα 5 πολυπόθητα μόβ αστεράκια σου?
5) Πιστεύεις οτι πληρείς όλες τις προηποθέσεις για να βγεις ncg?
6)Είσαι και στην πραγματικότητα τόσο ''κοκέτα'' όσο στο stardoll? δηλαδή ασχολήσε και έξω από το stardoll με τη μόδα?
 
και η andothebest123 απαντάει:
1)Ναι ειχα ενα στοχο που δυστυχως παλι δεν πετυχα να βγω NCG αλλα βγηκε ενα κοριτσι που την στηριζε κλαμπ και αυτο το θεωρω αδικο.
2)Μμμμμ οχι δεν εχω κατι συγκεκριμενο στο μυαλο μου
3)Ε ναι αφιερωνω πολυ χρονο γιατι θελω στο μελλον να γινω στυλιστας και ετσι ειπα να αρχισω με το stardoll
4)Μμμ να εχει ωραιο στιλ και να αξιζει η σουιτα της για τα 5 αστερακια μου
5)Αυτη ειναι μια καλη ερωτηση αλλα η αληθεια ειναι πως δεν ξερω.
6)Εμμ πιστευω πως ναι γιατι ειναι η δουλεια των ονειρων μου και προσπαθω να το δειχνω ολο και ποιο πολυ.


**Ευχαριστούμε πολύ την andothebest123 για την ''ζουμερή'' συνέντευξή της όπου μάθαμε πράγματα που δεν ξέραμε γι' αυτήν**

Δεν υπάρχουν σχόλια: