Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Μακιγιαζ! Συνεντευξη!

Γεια σας!Ειμαι η Χρυσα και εχω παλι ενα ομορφο μακιγιαζ!Να δουμε τι θα χρειαστουμε!!!
Απο τα Dot θελουμε
Black Fluid Liner!3 stardollars
Volumizing Mascara!3 stardollars
Black Eye Koh I!6 stardollars
Aπο τα LUXE
Ηοt Pink Glitter Lipsttick!20 stardollars
Αυτα!Και ας δουμε πως τα βαφουμεεεε

Βαφουμε τα ματια με το
 Black Fluid Liner!

Γεια σου Μαρακι μου!Τι κανεις?
Mariafun9!Γεια σου!Καλα ειμαι εσυ?
Εγω!Καλα ειμαι!Σε ευχαριστω που ρωτισες!
Πως νιωθεις που εισαι royality?
Mariafun9!Nιωθω πολυ καλα!
Εγω!Μπραβο!Και εμενα μου αρεζε!....πολυ!Τι θα ηθελες να πεις στις θαμαστιριες σου?
Mariafun9! ευχαριστω για την υποστηριξη και την αγαπη τους!! στην παρουσιαση μου γραφω τι δωρα θα κανω αν με βοηθησουν περισσοτερο για να πετυχω τους στοχους μου!!
Eγω!Σε ευχαριστω!
Mariafun9!Και εγω!





Δεν υπάρχουν σχόλια: