Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Μία συνέντευξη από την eleni7cat

-Πώς σε λένε και πόσο χρονών είσαι;
-Γειά σου με λένε Ελένη και είμαι 10 ετών.
-Πώς έμαθες για το stardoll και για πόσο καιρό παίζεις;
-Για το stardoll έμαθα απο μία φίλη μου την Έλενα που έπεζε καιρό.Παίζω περίπου 1 χρόνο stardoll και έχω σκοπό να συνεχίσω μέχρι να βαρεθώ
-Τι θα ήθελες να κάνει το stardoll ώστε να ανανεωθεί;
-Από το stardoll έχω μερικα παραπονάκια.Θα ήθελα να έδινε μερικά δωρεάν πράγματα το ίδιο αν και έχει μερικά καποιες φορές και να είχε σε χαμηλότερη τιμή την συμμετοχή superstar για 1 χρόνο (δηλαδή royalty)
-Έχεις βγει NCG ποτέ?Αν ναι,εχεις να δώσεις κάποια συμβουλή για τα μέλη;
-Δυστηχός για μένα, δεν ξέρω για εσάς δεν έχω βγεί ΠΟΤΕ covergirl ή national covergirl αλλά θα ήθελα πολύ και αν μπορείτε βοηθήστε με, με 5 αστεράκια!Φυσικά δεν έχω να δώσω συμβουλές γιατί δεν έχω βγεί.
-Θα ήθελες να μας πεις κατι ακόμα;
-Δεν έχω να πώ κάτι άλλο απλά αντίο σας!Να είστε πάντα καλάάά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: