Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Συνέντευξη με την MegaXrusa123

Γεια σας η Χρύσα (writter) μου πρότεινε να της πάρω συνεντευξη και θα το βαλω εδω!Είναι μικρή γιατί δεν έχω πολυ χρόνο!

lollipopNice1:  Γεια σου.
MegaXrysa123:Γεια σου
lollipopNice:Πώς ανακάλυψες το stardoll?
MegaXrysa123:Από μια φίλη μου την Demi5753
lollipopNice1:Τι έγινε με την παλια σου κούκλα την soyrloyloy6?
MegaXrysa123:  Εεε η χακερ δεν με αφηνει να την παρω και δεν νομιζω να την παρω ποτε ξανα
lollipopNice1:Τι σου αρέσει στο stardoll και τι θέλεις να αλλάξει?
MegaXrysa123:Μου αρέσουν όλα!Αλλά θα ήθελα να είναι όλα τα μέλη souperstar.Χα χα!
lollipopNice1:Ποιες θαυμάζεις?
MegaXrysa123: Μμμμ δύσκολη ερωτισούλα!Θαυμάζω την Danae.Stardoll α και την koninalove1!
lollipopNice1:Τι θέλεις να πεις στις θαυμάστριές σου?
MegaXrysa123:Nα είναι πάντα ο εαυτός ρους και να μην αλλάζουν για τους άλλους γιατί είναι καλήτερες!
lollipopNice1:Ευχαριστώ για τη συνέντευξη.
MegaXrysa123:Και εγω ευχαριστω!

 NA η φωτογραφία της!