Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Γεια σας!!♥Τι κάνετε?Ελπίζω καλά συγνώμη αλλά αυτές τις τελευταίες μέρες είμαι λίγο απασχολημένη.Τέλος πάντων σήμερα θα σας δείξω ένα πολύ ωραίο  ΚΟΚΚΙΝΟ  συνολάκι.
Θα χρειαστείτε:
Φόρεμα 9$ (Doll Space)
Τσάντα 5$ (Windows On The World)
Παπούτσια 5$ (DECADES)


Αυτά για σήμερα θα τα ξαναπούμε άλλη μέρα.Ααα και να μην το ξεχάσω pitsapeniapitsa πρέπει για λίγες μέρες να μην λειτουργώ σαν writter γιατί δεν θα προλαβαίνω.Οκ?Αλλά μετά θα μπορώ :)
Στείλε μου σχόλιο αν έχεις πρόβλημα :/

Τσάγια τώρα!♥
$ Μιράντα $

5 σχόλια:

Pitsapeniapitsaa ::)) είπε...

οχι δεν εχω ενταξει...!

Pitsapeniapitsaa ::)) είπε...

ανρθωος εισαι!

Pitsapeniapitsaa ::)) είπε...

με ποιο προραμμα κανεις print svreen ?εγω ή με το Snipping Tool ή με το πληκτρο!Εσυ?

Unknown είπε...

Την Κυριακή θα είμαι ελεύθερη :)
Το κάνω με το Εργαλείο αποκομμάτων

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.