Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Μακιγιάζ -by amaira

Γεια σας και πάλι ,πιθανά θα γράφω και για μακιγιάζ ,οπότε σήμερα κάνω μια δοκιμή .Τώρα θα σας δείξω μερικά tips ,αλλά και πως η ίδια μακιγιάρω .Σε επόμενα θέματα θα μου άρεσε πολύ να μου δίνεται τα ονόματά σας (όσες θέλετε )και να σας χρησιμοποιώ ως μοντέλα .


Ας αρχίσουμε ...
3 Tips για σήμερα :
1. Το χρώμα των χειλιών πρέπει πάντα να ταιριάζει απόλυτα με το υπόλοιπο μακιγιάζ .
2. Με σκούρο μακιγιάζ στα μάτια χρησιμοποιούμε ένα διακριτικό χρώμα κραγιόν .
3. Με ανοιχτό μακιγιάζ στα μάτια χρησιμοποιούμε ένα εκκεντρικό χρώμα κραγιόν .


Μερικές φωτογραφίες από τον τρόπο που η ίδια μακιγιάρω την doll μου :
(Κάντε click στις εικόνες για να τις βλέπετε καλύτερα)

Πιστεύω να σας άρεσε ο τρόπος που μακιγιάρω .Περιμένω ονόματα για όσες θέλουν να γίνουν μοντέλα στις επόμενες αναρτήσεις μου (κάθε κοπέλα δικαιούται μόνο ένα μακιγιάζ ) .


Τα λέμε .
Φιλάκια ,
amaira

5 σχόλια:

Pitsapeniapitsaa ::)) είπε...

εγω πιστευω οοοοοοτιιιιιιιιι θαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα γραφεις!

Pitsapeniapitsaa ::)) είπε...

μπορει να γραφεις!

amaira είπε...

οκ ευχαριστωω πλυ!=))))

Pitsapeniapitsaa ::)) είπε...

τιποτα βρεε:)


:)=Smile

Pitsapeniapitsaa ::)) είπε...

forr me