Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Νέα writter για την επιλογή της ημέρας

Γεια σας ζουζούνες μου! Εγώ είμαι η SummerGirl109 και για εσάς απλά Iroula... Πρώτα απ' όλα θέλω να σας πω πώς είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι σήμερα εδώ μαζί σας σε αυτό το υπέροχο blog που τόσο όλοι αγαπάμε...! Εγώ λοιπόν θα σας παρουσιάζω καθημερινά την επιλογή της ημέρας κάποια τips για το πώς να τη  συνδυάσετε (δεν φτιάχνω συνολάκια!) και φυσικά τα προσωπικά μου σχόλια. Ας αρχίσουμε λοιπόν!

Η σημερινή μας επιλογή είναι αυτά εδώ τα παπούτσια από το κατάστημα Fallen Angel και είναι στην τιμή των 6 stardollars:



Το ομολογώ πώς το χώμα τους είναι πολύ όμορφο αλλά για είμαι ειλικρινής είναι αρκετά εκκεντρικό αυτό το παπούτσι... Για αυτό και εγώ σας συμβουλεύω να μην το βάλετε με κανένα φανταχτερό φόρεμα γιατί θα μοιάζετε σαν το καρναβάλι της Πάτρας! Ένα απλό τζινάκι  και μερικά αξεσουάρ της ίδιας λογής με το παπούτσι, θα δώσει ένα όμορφο αποτέλεσμα. Επίσης να αναφέρω ακόμα πώς το σχέδιο τους μπορεί να είναι και αυτό εκκεντρικό αλλά σίγουρα θα ήταν καταπληκτικό αν αλλάζαμε το χρώμα σε πιο παλ αποχρώσεις και κοντέναμε το τακούνι.


Αυτά από εμένα, ελπίζω να σας άρεσαν οι συμβουλές μου και η πρώτη μου ανάρτηση στο Ελλάδα σε αγαπώ!! Φιλάκια, τα λέμε πολύ σύντομα ♥




2 σχόλια:

Pitsapeniapitsaa ::)) είπε...

εισαι τελεια αλλα για να αρεσεις πιο πολυ αν ξερεις κανε print screen με συνολακι με την επιλογη της ημερας!!αν ξερεις να ανεις print screen!

Iroula είπε...

Ok! Σε ευχαριστώ για την συμβουλή