Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Φορέβερ Φάννυ 3

Τα ανέκδοτα για σήμερα:

O Τοτός λέει στην αδερφή του την Μαιρούλα. 
- Μια και λείπουν οι γονείς θέλω να σου ζητήσω κάτι...
- Τι απαντά η Μαιρούλα
- Θέλω να κάνουμε έρωτα
- Τι πράγματα είναι αυτά που λες Τοτό, λέει φανερά σοκαρισμένη η αδερφούλα του
Τέλος πάντων ο Τοτός άρχισε να θερμοπαρακαλάει την Μαιρούλα η οποία κάποια στιγμή μη μπορώντας να χαλάσει χατίρι στον αδερφό της του έκατσε.
Πάνω στην πράξη και ενώ ο Τοτός έδινε τον καλύτερο εαυτό του , ψιθύρισε η Μαιρούλα ξελιγωμένη......
- Τοτό γαμάς πιο καλά απ΄τον μπαμπά..
- Ναι; το ίδιο μου είπε και η μαμά...


Λέει ο δάσκαλος του Τοτού να φέρουν όλοι τα ζωάκια τους την επόμενη μέρα.
Έρχεται η επόμενη μέρα και όλα τα παιδιά φέρνουν τα ζωάκια τους, εκτός από τον Τοτό, που είχε φέρει τον παππού του.
- Γιατί, Τοτό, έφερες τον παππού σου στο σχολείο; ρωτάει ο δάσκαλος.
- Μα ο παππούς μου είναι λευκόαιμος λύκος. Να, δείτε... Παππού, πόσο καιρό έχεις να πας με γυναίκα;
- Τί;;; ρωτά ο παππούς.
- Λέω, πόσο καιρό έχεις να πας με γυναίκα;
- Ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ....


Η δασκάλα του Τοτού ζήτησε απο τα παιδιά να γράψουν προτάσεις. Έτσι ο Τοτός που δεν ήξερε τι να γράψει σκεφτόταν και δεν του ερχόταν καμία ιδέα. Τότε άνοιξε το ραδιόφωνο κι άκουσε:
- Αντε χέσου. 
Το γραψε. Μετά ανοίγει την τηλεόραση που έλεγε:
- Είμαι ο Superman!
Το γράφει κι αυτό. Ύστερα ανοίγει πάλι το ραδιόφωνο κι ακούει:
- Ανέβα στη μηχανάρα μου και φύγαμε!!!
Το γράφει κι αυτό.
Την άλλη μέρα πάει στο σχολείο κι αφού διάβασαν όλα τα παιδιά τις προτάσεις τους ήρθε η σειρά του Τοτού.
- Τοτό, διάβασε μας τις προτάσεις σου, λέει η δασκάλα.
- Αντε χέσου.
- Τοτό ποιος νομίζεις οτι είσαι;
- Είμαι ο Superman!
- Τοτό... θα σε πάω στο διευθυντή...
- Ανέβα στη μηχανάρα μου και φύγαμε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: