Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Nέα Writter +μακιγιάζ

Γεια σας,είμαι η Ειρήνη και στο stardoll με λένε CoolIrinaki1 είμαι η νέα writter για μακιγιάζ.Λίγα λόγια γι εμένα....

Με λένε Ειρήνη,είμαι 11,5 ετών και πάω Έκτη Δημοτικού.Στον ελεύθερο μου χρόνο μ'αρέσει να χορεύω και να ζωγραφίζω.Θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους σας ''Καλή Σχολική Χρονιά''....



Να και το μακιγιάζ(είναι απαλό):








Συγνώμη για την εικόνα αν θέλετε να την δείτε καλύτερα τότε πατήστε πάνω της!






Υλικά που χρησιμοποίησα για το μακιγιάζ:                               1.Guest Eyeshadow Beige(Stardoll Academy)                                 2.Lengthening Mascara 2 Stardollars                                                  3.Quest Brown EyeLiner(Stardoll Academy)                                      4.Sunset Gold Lipstick 8 Stardollars                                                 



Φιλάκια,


  
                                            




Δεν υπάρχουν σχόλια: