Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Συνέντευξη με την: Athenamusicgold !

Γειά σας αγαπητές μου αναγνώστριες! Σήμερα πήρα συνέντευξη απο την μία και μοναδική Athenamusicgold!Αυτή η superstar,έχει ενα μοναδικό στύλ και ένα μοναδικό όνομα!
Μ-Εγώ  - Α-Αθηνά

Μ-Γεία σου!Τι κάνεις?

Α-Γειά σου Μαρία καλά είμαι ευχαριστώ που ρώτισες!

Μ-Δεν κάνει τίποτα!Για πές μα λίγα πράγματα για τον ευατό σου.

Α- Με λένε Αθηνά,είμαι 14 χρωνων και μου αρέσει να κάνω γυμναστική

Μ-Οκ τέλεια!Τώρα θα σε ρωτίσω λίγες ερωτίσεις.

Α-Οκ φυσικά!

Μ-Πότε άρχισες να παίζεις stardoll?

Α-Στις 20 Οκτωμβρίου 2012.Μου το έμαθε αυτό το παιχνίδι η φίλη μου.

Μ-Ποιά είναι η αγαπημένη σου μάρκα ρούχων?

Α-Μου αρέσει πάρα πολύ το Strike a Pose.

Μ-Ποιό σ'αρέσει περρισότερο: Μακιγιαζ, ρούχα ή ντεκόρ?

Α-Άχ δύσκολο.Μου αρέσουν πολύ όλα.Μα ποιό πολυ μ'αρέσουν τα ρούχα.

Μ-Έχεις κάποια αγαπημένη μπάντα?

Α-Μ'αρέσουν πολύ  η Nicky Minaj.


Μ-Ποιά είναι η αγαπημένη σου εποχή?

Α-Ο χειμώνας!Λατρεύω το χιόνι και την ζεστή σοκολάτα!

Μ-Ποιά είναι η αγαπημένη σου ταινία?

Α-Έχω πολλές αγαπημένες ταινίες, μα το Frozen πιστεύω πως είναι το αγαπημένω μου!

Μ-Τέλεια!Σε ευχαριστώ πάρα πολυ Αθηνά για τον χρόνο σου!

Α-Δεν κάνει τίποτα!Ευχαρίστηση μου!Τα λέμε!

Μ-Οκ μπάι κούκλα μου!

Και αυτή ήταν η Athenamusicgold! Τα λέμε στην επόμενη συνέντευξη!
Μαρία :)x

Δεν υπάρχουν σχόλια: